mandag 2. januar 2012

2.1.12

Dette er en start. Hva det er en start på er jeg egentlig ikke helt sikker på. Enkelte ting er dermed sikre:
1. Jeg har et formidlingsbehov.
2. 2012 skal bli et annerledes år, på mange måter.

Og derfor ble denne bloggen dannet. I 2012 skal jeg prøve å være snillere. Mot andre individer, mot jordkloden, mot meg selv. Jeg vil prøve å endre matvaner, klesvaner og tenke litt mer dypt rundt hva jeg egentlig skal bruke eksistensen til. For den har, forhåpentligvis, et mål og en mening. Jeg håper på å kunne skrive om litteratur, film og musikk. Å kunne drøfte rundt aktuelle og evige saker og temaer, så vel som hendelser i livet mitt, planlegge og ikke minst mitt store mål om å leve mest mulig miljøvennlig. Jeg er blant annet særdeles opptatt av garderobebygning for tida: hvordan samsvare dette med miljøvennlighet? Osv. Man får se hva det blir til. Jeg tror dere kan forvente en del skribling rundt forsøket på miljøvennlighet og fin bekleding og bra livsstil. Jeg er, tross alt, blitt mer opptatt av dette med alderen.

Nå er uansett det første innlegget skrevet ferdig, så da er det bare å starte!

This is a beginning. Of what, I'm not entirely certain. But I am certain of some things:

  1. I have a need to express myself

  2. 2012 is going to be a different year, in many ways.

One of my main goals is just to be nicer. Nicer to others, to the earth, to myself. I will try to change a lot of my habits, and thought patterns and write about it here. Hopefully I will write about things like literature, music, films, but also thoughts on recent news and other greater themes and questions. Still, I do think my main focus will be on how to live a better and more sustainable and (environmentally) friendly life.


Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar