mandag 10. desember 2012

Jaja blabla

Denne bloggen er blitt fryketlig nedprioritert.
Jeg er såpass flyktig at jeg har helt mistet interessen for den og for temaet jeg fører her.
Dessuten, og viktigst, skjer det såpass mye i livet mitt nå at jeg ikke har hatt tid.
Jeg kommer nok heller ikke til å sette av mer tid til den.
Men! Jeg er mastergradsstudent og skal på feltarbeid.
I anledning dette legger jeg ved en link til feltbloggen min, som jeg skal lage bl.a for å holde kjentfolk hjemme oppdatert med hva jeg driver med.
Dette kommer etterhvert.

Planen er også å blande den ut med litt annet enn meg meg meg også. Så det kunne kanskje ha vært interessant?
Jaja, vi får se. Min rotete og ubesluttsomme karakter gjør spådommer om framtid og sånn litt unødvendig.

Man vet aldri hva som kan skje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar