tirsdag 24. juli 2012

Tilbake; brun, parfymert og lat.

Hei! Nå har jeg vært på ferie lenge. Jeg har reist mye, sett masse, gått tur på en vulkan og kommet inn på master. Jeg har, tross lite soling, fått min bruneste hud noensinne. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om det, litt ambivalent. Jeg har kjøpt for mye, drukket for mye vin og spist for lite jordbær. Har prøvd økologisk solkrem og baderomsskapet mitt er 2 produkt ifra å være 100% naturlig. (Begge parfymer.) Stolt. Jeg har kjøpt en øko-parfyme, funnet et nytt spennende parfymemerke og prøvd en haug med dufter. Så har jeg prøvd masse parfyme lagd i parfymehovedstaden; Grasse! Men der var det ikke så mye økologisk. Livet er ganske fint. Og selv om ikke så mange leser denne bloggen kommer jeg snarest tilbake med kanskje ny design og (forhåpentligvis) en rekke innlegg. Gled dere. Neida. Dette er nok mest morsomt for min del. Gøy å skrive, da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar